نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امکان تاخیر در تحقق حماسه اقتصادی وجود دارد اما باید با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جهشی تازه این مسیر را ادامه دهیم تا با صرفه جویی و اصلاح روش‌ها و اتکا به خود به سمت خودکفایی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ "آیت‌الله علی رازینی" در حاشیه پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، با اشاره به ضرورت وجود این مجلس در کشور اظهار داشت: مجلس خبرگان به عنوان یکی از نهادهای مهم نظام جمهوری اسلامی به حساب می‌آید. 

وی افزود: تعیین رهبری در زمان نیاز یکی از وظایف مجلس خبرگان رهبری که طی اجلاس‌های سالانه‌ای که مجلس خبرگان برگزار می‌کند، مسائل مهمی کشوری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد که هیچ بعد اجرایی ندارد.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وزرایی که بنا به دعوت خبرگان رهبری به اجلاس سالانه دعوت می‌شوند، به ارائه گزارشی از عملکرد وزارتخانه‌هایشان می‌پردازند.  
 
آیت‌الله رازینی بیان داشت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با گوش دادن به صحبت‌ها و گزارش‌های ارائه شده در راستای اهداف خبرگان به گونه‌ای از وضعیت کشور اطلاع پیدا می‌کنند که در این دو روز معاون وزیر امورخارجه و وزیر اقتصاد و دارایی به گزارش‌هایی از عملکرد خود پرداختند.  
 
این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با بررسی‌های لازم مشکلات مردم را حل کنیم که این مسئله با داشته‌ها و توانمندی‌های داخلی امکانپذیر است و به هیچ وجه نباید با تحریم‌ها و وابستگی به کشور ضربه وارد کنیم.  
 
وی به شعار مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۲ اشاره و خاطرنشان کرد: امکان تاخیر در تحقق حماسه اقتصادی وجود دارد اما باید با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جهشی تازه این مسیر را ادامه دهیم تا با صرفه جویی و اصلاح روش‌ها و اتکا به خود به سمت خودکفایی حرکت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار