استاندار اردبیل گفت: کاشت نهال و توسعه فضای سبز استان به حرکت انقلابی و جهادی نیاز دارد که همه باید در آن مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در جمع مدیران و مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح نهضت درختکاری و تولید نهال در استان اتفاق بیفتد.

وی از آحاد مردم جامعه خواست در فصل درختکاری با کاشت هر نفر حداقل یک اصله نهال به توسعه درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز استان کمک کنند.

رئیس شورای اداری استان با تبیین نقش و اهمیت منابع طبیعی و آبخیزداری خاطرنشان کرد: منابع طبیعی سرمایه ملی هر جامعه است و باید در کنار حفاظت و توسعه از این سرمایه آن را در تولید ثروت در جامعه به خدمت بگیریم.

خدابخش با قدردانی از خدمات و فعالیت حافظان منابع طبیعی استان اردبیل افزود: اداره کل منابع طبیعی شایسته است با حفاظت و توسعه منابع طبیعی با استفاده از نخبگان و اساتید امر در خلق ثروت در جامعه با ایجاد زمینه و فراهم کردن بستر تولید تلاش کنیم.

وی راه‌اندازی شهرک گیاهان دارویی در مناطق مستعد استان را از جمله فعالیت‌های مهم و حیاتی برای تولید ثروت در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: ما از سرمایه‌گذاران در عرصه‌های منابع طبیعی استقبال می‌کنیم ولی از واگذاری‌های بی‌مورد به جد جلوگیری می‌کنیم/س 

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، فضای ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.