رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش۲۹درصدی اعتبارات سازمان در سال آینده، گفت: بر این اساس مستمری مددجویان از فروردین ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه عیدی مددجویان به حساب آنها واریز شده است، گفت: پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان، شهریه دانشجویان، پرداخت وام بلاعوض و وام قرض‌الحسنه، توزیع بن‌های غیرنقدی و تأمین تجهیزات توانبخشی بخشی از اقدامات سازمان در سال 92 بوده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در سال آینده اعتبارات سازمان بهزیستی حدود 29 درصد نسبت به سال 92 افزایش خواهد .

وی با اشاره به واگذاری باقیمانده واحدهای مسکونی تا پایان سال در راستای طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان، تصریح کرد: قطعاً تا پایان سال تعداد دیگری از واحدها در استان‌های باقیمانده و به ویژه مناطق محروم در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
برچسب ها: مستمری ، بهزیستی ، فروردین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی عبدی
۱۰:۳۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام احتراماً، علی عبدی ساکن شهرستان خرمشهر که یک فرزند 17ساله معلول ذهنی و جسمی خیلی شدید دارم و تحت پوشش اداره بهزیستی خرمشهر (مستمری بگیران مددجوی)میباشم و تاکنون از یک وجب زمین هم از سازمان متبوع دریافت ننموده ام و این نشانه ای رأفت و انساندوستی در سازمان بهزیستی کشوری که مزین به نظام اسلامی است، نمی باشد. حال با این پیام ببینید شما چه کار و تدبیری می اندیشید. 05/02/93
آخرین اخبار