معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در مازندران هیچ محدودیتی نداریم.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا به نقل از سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ، علینقی قدس در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: دولت تدبیر امید بدنبال بسترسازی مناسب برای استفاده از افرادی است که بتوانند ایده های جدید را به بدنه مجموعه منتقل کنند و با سپری نمودن از سطوح کارشناسی به سطوح بالاتر، به صنعت و تولید کمک نمایند .
 
معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: توسعه شهرکهای صنعتی بهیچ وجه منع نشده است و این آمادگی را هم داریم که درصورت نیاز بخش خصوصی، اگر زمینی نیز دارد، در بحث ایجاد شهرک صنعتی خصوصی کمک کنیم و تمام قوانین و مقررات ، برای بخش خصوصی هم میتواند مورد استفاده قرار گیرد .
 
قدس بیان داشت: باید به واحدهای تولیدی که راکد و زیر ظرفیت تولید قرار دارند کمک کنیم تا رونق پیدا کرده و به چرخه تولید بازگردند .
 
معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به اولویت ساخت تصفیه خانه فاضلاب در شهرکهای صنعتی گفت: با توجه به بالا بودن سطح آب، حفاظت محیط زیست و رعایت اصول زیست محیطی ، اولویت ساخت تصفیه خانه های فاضلاب در شهرکهای صنعتی استانهای شمالی است و در مازندران نیز هیچ محدودیتی برای ایجاد تصفیه خانه های فاضلاب در شهرکهای صنعتی نداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 1/9 درصد فاز عملیاتی فضای سبز در شهرکهای صنعتی سطح کشور ایجاد کردیم که از تکالیف تعیین شده محیط زیست جلوتر هستیم .
 
معاون مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به زیباسازی شهرکهای صنعتی تأکید کرد: باید مبلمان شهرکهای صنعتی را زیبا، منظم و با فضای سبز دلنشین و مناسب آراسته نمائیم تا مردم در مراجعـه به شهرکهای صنعتی ، از لحاظ روحی و روانی تحت تأثیر قرار گیرند .
 
وی ادامه داد: در مازندران بیش از 700 طرح وجود دارد که هنوز به بهره برداری نرسیده اند که درصورت راه اندازی آنان، حداقل برای 14 هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار