نايب رئيس مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان گفت: تجربيات مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان جهت تشكيل واحد جذب مشاركت هاي مردمي در وزارت ورزش و جوانان در اختيار ايشان قرار مي گيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمدرضا ساكت اظهار داشت: نتيجه جلسه مجمع خيران با وزير ورزش و جوانان مورد استقبال ايشان قرار گرفته و اعلام شده است در اسرع وقت واحدي به عنوان مشاركت هاي مردمي و خيران در وزارت خانه ايجاد مي‌شود.

وي با بيان اينكه در جلسه‌اي كاري همه تجارب خود را شرح داده ايم افزود: تجربيات مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان جهت تشكيل واحد جذب مشاركت هاي مردمي در وزارت ورزش و جوانان در اختيار ايشان قرار مي گيرد.

ساكت با اشاره به اينكه خير در بهره برداري از طرح خير ساز اطمينان مي‌خواهد خاطرنشان كرد: كارگروه ويژه وزارت ورزش و جوانان براي تحقق پيشنهاد مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان تشكيل شده و موضوع كاملاً عملياتي شده است كه با تلاش دكتر خادم و تأييد وزير موضوع به سمت تحقق حركت كرده است.

نايب رئيس مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان با بيان اينكه تمامي مدارك و اساسنامه مجمع اصفهان ارجاع شده است گفت: بستر بسيار عالي در خانه كشتي ايجاد شده و بايد از اين پتانسيل استفاده كرد.

وي تصريح كرد: 5 افتتاح طرح‌هاي خير ساز را پيش رو داريم و افتتاح خانه كشتي به عنوان طرح شاخص انجام ميشود.

ساكت گفت: مقرر شده است 800 خير در اين مراسم حضور يابند و فضاي بحث براي ساخت و تكميل طرح هاي ورزشي فراهم گردد. 


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، مجمع ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.