جشنواره بهترین هفت‌سین از دور ریختنی‌ها در سطح مدارس منطقه هفت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهران احمدی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه هفت از برگزاری جشنواره بهترین هفت‌سینن از دور ریختنی‌ها در سطح مدارس منطقه خبر داد و گفت:‌ در این جشنواره به همه کسانی که در چیدمان سفره هفت سین از دور ریختنی‌ها استفاده کنند و جایزه تعلق می‌گیرد، همچنین به نفرات برتر نیز هدایایی نفیس اهداء می‌شود.
 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه هفت همچنین از توزیع ماهی و سبزه در کانکس‌های بازیافت مستقر در سطح منطقه در ازای تحویل پسماندهای خشک از سوی شهروندان خبر داد و افزود: این طرح بنا به سنت هر ساله در فاصله زمانی یک هفته به آغاز سال جدید (24 تا 28 اسفند) در هشت غرفه بازیافت سطح منطقه اجرا می‌شود.
 
احمدی با اشاره به محل کانکس‌های توزیع سبزه و ماهی گفت: شهروندان منطقه می‌توانند با مراجعه به کانکس‌های واقع در خیابان شهید آیت‌الله مدنی نبش کوچه شریفی‌نژاد،‌ خیابان شهید آیت‌الله مدنی نبش کوچه ولی عصر (عج)،‌ خیابان پلیس نبش کوچه طاهری،‌ خیابان بهار شیراز از جنب منبع آب، خیابان ترکمنستان نبش کوچه احمدیان، خیابان اندیشه هشتم نبش کوچه تقوی، خیابان سبلان شمالی ابتدای صیاد شیرازی و خیابان معلم ضلع غربی پارک معلم در ازای ارائه پسماندهای خشک خود سبزه و ماهی دریافت کنند.
 
وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های شهرداری این منطقه در آستانه سال نو قدردانی از شهروندانی است که در طور سال بیشترین همکاری را در حوزه‌ی بازیافت زباله داشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: در این طرح کارشناسان اداره بازیافت با مراجعه به درب منازل به مدت ده روز به این گروه از اهالی منطقه هدایایی اهدا می‌کنند.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: برگزار ، جشنواره ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار