امام جمعه شهر پرند با اشاره به مسائل و مشکلات شهر جدید پرند گفت: پایتخت مسکن مهر کشور با توجه به ساخت بیش از 90 هزار واحد مسکن مهر و جمعیت 200 هزار نفری نیازمند مدارس و مساجد بیشتر است.

حجت الاسلام محمد خدیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات و معضلات شهر پرند و نیازهای ساکنان این شهر اظهار داشت: شهر پرند با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خود و ساخت بیش از 90 هزار واحد مسکن مهر در این منطقه نیازمند توجه ویژه مسئولان به خصوص در زمینه فرهنگی است.

وی افزود: ساخت مساجد و کتابخانه‌ها به تعداد لازم می‌تواند از جمله مواردی باشد که می‌تواند در طول سالیان نه چندان طولانی موجب ارتقا فرهنگ زندگی اسلامی در ساکنان شهر پرند شود که امیدواریم مسئولان کشوری و شهری با اختصاص بودجه‌های لازم برای ساخت موارد ذکر شده دین خود را به مردم این منطقه ادا کنند.

امام جمعه شهر پرند با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های یار مهربان در این شهر خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در شهر پرند می‌تواند از جمله مواردی باشد که سبک ندگی اسلامی را در شهر فراهم کند.

حجت الاسلام خدیری در خصوص حمایت‌های لازم از این قبیل نمایشگاه‌ها توسط مسئولان شهری در پرند تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان شهر پرند به ویژه دستگاه مدیریت شهری و معاونت فرهنگی شهرداری پرند از برپایی این قبیل نمایشگاه‌های فرهنگی حمایت‌های خاصی را انجام می‌دهد.

امام جمعه شهر پرند افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این راستا نیز می‌توان به اختصاص مکانی دائم و به صورت رایگان که در اختیار برپا کنندگان این نمایشگاه اشاره کرد تا شاید بتواند باری از دوش این بانیان فرهنگی در شهر پرند بردارد.

وی با اشاره به دیگر نیازهای شهر پرند گفت: نیاز به مساجد بیشتر در شهر پرند با توجه به وجود بیش از 90 هزار واحد مسکن مهر و جمعیتی که به یکباره به شهر پرند افزوده خواهد شد به شدت حس می شود و امیدواریم مسئولان هرچه سریعتر در جهت رفع این نیازها گام بردارند.

حجت الاسلام خدیری درباره تعداد مدارس شهر پرند خاطرنشان کرد: با توجه به بار جمعیتی که قرار است به شهر پرند اضافه شود و تعداد دانش‌آموزانی که افزوده خواهد شد کاملا مشخص است که به مدارس بیشتری نیاز است که ما امیدواریم با همکاری وزارتخانه آموزش و پرورش با مسئولان شهری این نیاز نیز برطرف شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.