مدافع تيم تراکتورسازي گفت: همه تيم‌ها غير از ما سر موقع پاداش مي‌گيرند ولی ظاهرا قرار نیست ما چنین شرایطی داشته باشیم.

ميلاد فخرالديني، مدافع تراکتورسازي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما توانستيم انتقام استقلال و سپاهان را بگيريم و يکي از پرافتخارترين نماينده‌هاي عربستان و آسيا را شکست دهيم اما اصلا به چشم نمی آید شاید خودمان باید به خودمان پاداش بدهیم
قرار نيست هر اتفاقي که سال گذشته افتاده امسال هم تکرار شود. تيم ما روند خوبي دارد. اميدوارم بتوانيم بازي بعدي را هم ببريم تا در جدول صعود کنيم.

وی ادامه داد: در آسيا مي‌توانيم موفق باشیم البته مديريت باید کمي بيشتر هواي بچه‌ها را داشته باشد. تیم احتیاج به روحیه و انگیزه دارد. نمی شود ما مدام تلاش کنیم و هیچ تشویقی در کار نباشد لازمه تحریک بازیکنان ایجاد انگیزه توجه مسولان است.

فخرالدینی با اشاره به پاداش قهرمانی در جام حذفی افزود: ما آن 5 ميليون پاداش برای قهرمانی در جام‌حذفي را نيز از استانداري ‌گرفتيم و از باشگاه چيزي دريافت نکرديم.

وی ادامه داد: بی تفاوتی باشد تراکتور ضربه مي‌خورد. به ما گفتند براي قهرماني 70 ميليون پاداش می دهیم  اما ما فقط 5 ميليون تومان دریافت کردیم. فصل دارد تمام می شود و من تنها 50 درصد پولم را گرفتم. الان اگر پول ما را ندهند بعدش هم مي‌خورد به جام‌جهاني و پول‌هاي ما همين طور بلاتکليف مي‌ماند. اگر پول به تيم تزريق نشود، تراکتور به مشکل برمي‌خورد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار