قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: مسئولان و دولتمردان جمهوری اسلامی باید با تدبیر، تفکر و مدیریت جهادی تلاش کنند تا اثر مثبت مذاکرات در وضعیت مردم محسوس شود.

محمد حسین پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در عین بی‌اعتمادی به دولتمردان آمریکایی در همه مراحل مذاکرات، از فرزندان انقلاب حمایت خواهیم کرد گفت: حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای تا زمانی که از خط قرمزهای انقلاب عبور نشود دستور دینی ماست و به آن پایبند خواهیم بود.

وی ادامه داد: دشمنان نیز بدانند اگر در داخل به توافقات انتقادی وارد می‌شود این نشان از برقراری دموکراسی و کثرت عین وحدت در حکومت دینی است، اما در اصول کلی همه فرزندان این انقلابیم و اجازه نخواهیم داد دیگران فضای کشور را غبارآلود کنند.

این فعال دانشجوی همچنین اظهارداشت: تیم مذاکره‌کننده باید مراقب باشد زمان مذاکرات اگر طولانی شود و تحریم‌ها همچنان پابرجا باشد ملت ایران تعهدی به ادامه مذاکرات ندارد و برای همیشه آمریکا برقراری رابطه با ملت ایران را به گور خواهد برد.

پرکره ضمن ابراز نگرانی از شایعاتی در خصوص افزایش تورم در سال جدید خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان جمهوری اسلامی باید با تدبیر، تفکر و مدیریت جهادی تلاش کنند تا اثر مثبت مذاکرات در وضعیت مردم محسوس شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار