پیشرفت اجرای طرح بین المللی جنگلداری و مرتعدرای مشارکتی ایران و ژاپن در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختیاری به 80 درصد رسید.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح بین المللی جنگلداری و مرتعداری مشارکتی بازفت از سال 89 در یک بازه زمانی پنج ساله در شهرستان کوهرنگ آغاز شد.
علی محمد محمدی با بیان اهمیت فرهنگ سازی در میان روستائیان و بهره برداران بخش منابع طبیعی، افزود: پروژه بین المللی جنگلداری و مرتعداری مشارکتی بازفت تاکید زیادی به حفاظت منابع طبیعی با توسعه و تنوع مشاغل مختلف و استفاده از ظرفیت های طبیعی و اقتصادی اجتماعی منطقه دارد.
معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری یاداورشد: توانمندسازی بهره برداران محلی و به کارگیری استفاده کنندگان از منابع طبیعی و تغییر نگرش انان در حفاظت از عرصه های مرتعی و جنگلی از اهداف بلند مدت اجرای این طرح است.
طرح بین المللی جنگلداری و مرتعدرای مشارکتی ایران و ژاپن با همکاری آژانس همکاری های بین المللی ژاپن( جایکا) و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری در پنج منطقه پنمونه در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در دست اجراست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.