رئیس جمعیت هلال احمر ایران از ایجاد طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با راه اندازی 10 هزار پایگاه امداد جاده‌ای و حضور بیش از 20 هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمد فرهادی در مراسم امضای تفاهم نامه‌ی همکاری با "سازمان نظام پزشکی کشور" با اشاره به این‌که امداد، نجات و درمان اضطراری از جمله اقداماتی است که "جمعیت هلال احمر" عهده دار آن است گفت: سازمان نظام پزشکی به نوعی خانه‌ی جامعه‌ی پزشکی است لذا باید دو نهاد جمعیت هلال احمر و سازمان نظام پزشکی همکاری بهتر و بیشتری را با یکدیگر داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه این دو نهاد باید مساعدت و همکاری مشترکی در ارائه خدمات پیشگیرانه بهداشتی، درمانی و آموزشی داشته باشند تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه‌‌ی منعقد شده با سازمان نظام پزشکی در حوزه‌های امداد و نجات آموزشی، مسائل فرهنگی و مسائل مربوط به حوزه جوانان همکاری‌هایی خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به بازبینی در ساختار و تحول آموزشی، پرسنلی و تجهیزاتی اذعان داشت: نجات، اسکان، پشتیبانی اجتماعی، همراهی و همکاری در امر بهداشت و درمان از عمده ترین مسائلی است که جمعیت هلال احمر ایران دنبال می‌کند، زیرا در چارچوب اساس نامه‌ی خود و مقررات بین المللی به فعالیت پرداخته و به مقوله‌ی توان بخشی و نگهداری نیز توجه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار