نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت اسکله های تفریحی و گردشگری در آب های ساحلی غرب مازندران در آینده نزدیک خبر داد.

ˈ شمس الله شریعت نژاد ˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : هم اکنون در جلسه ای که بتازگی به منظور پی گیری این موضوع با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد ، سرانجام با صدور مجوز برای اجرای این طرح موافقت کرد.

وی اجرای این طرح را به لحاظ گردشگری و نیز مشکلات تراکم ترافیکی مسیرهای ارتباطی غرب مازندران در بعد خدمات امدادرسانی به حادثه دیدگان متاثر از بلایای طبیعی بسیار ضروری دانست.

شریعت نژاد با تاکید بر این که پی گیری تحقق هر چه سریع تر این طرح با همکاری مسوولان ادارات بویژه شهرداری ها میسر است ، در این زمینه خواستار همکاری بیش از پیش شهرداران شهرستان ها شد.

عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت : برهمین اساس شهرداران باید علاوه بر فراهم کردن زیرساخت ها همچنین نسبت به جذب سرمایه گذاران خصوصی به جهت به کارگیری ناوگان حمل ونقل دریایی دراین مناطق تلاش کنند.

شریعت نژاد افزود : اجرای این طرح سبب رونق اقتصاد و صنعت گردشگری و رفع بسیاری از مشکلات مردم می شود.

طبق آمارهای رسمی از مجموع بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر ورودی به شهرهای ساحلی غرب مازندران ، حدود 80 درصدشان برای بازدید از دریا به این مناطق می آیند.

مازندران حدود 365 کیلومتر نوار ساحلی داردب/.


برچسب ها: ساخت ، غرب ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.