رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال: متاسفانه تماشاگران شهر خرموج حاشیه های نامطلوبی برای بازیکنان ذوب آهن بوجود آوردند که این موضوع در شان ورزش و والیبال ایران نیست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، منوچهر حسن‌پور رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال اظهار داشت: با توجه به حواشی بوجود آمده از سوی تماشاگران تیم والیبال دلیران دشتی بوشهر، اگر رقابت مرحله نیمه نهایی دو تیم دلیران و ذوب آهن به دیدار سوم کشیده شود، بدون تماشاگر در خورجوج برگزار خواهد شد.

 پور‌حسن افزود: دیدارهای رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور روز چهارشنبه با دو بازی در گنبد و خورموج پیگیری شد که متاسفانه تماشاگران  شهر خرموج حاشیه های نامطلوبی برای بازیکنان ذوب آهن بوجود آوردند.

وی تصریح کرد: تعدادی تماشاگر‌نما بعد از پیروزی دلیران دشتی بوشهر با بازیکنان ذوب آهن درگیری فیزیکی پیدا می کنند که این موضوع در شان ورزش و والیبال ایران نیست.

وي تصريح کرد: بنابر این اگر رقابت دو تیم دلیران و ذوب‌آهن به بازی سوم مرحله نیمه‌نهایی در خورموج کشیده شود، این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پايان خاطرنشان کرد: در هر صورت گزارش این بازی و حاشیه‌های آن از سوی ناظر دیدار ارسال خواهد شد تا کمیته انصباطی پس از تشکیل جلسه در باره آن تصمیم گیری کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار