در اوایل ماه گذشته میلادی خبری مبنی بر تولید اسمارت‌فونی با نام بلک‌فون منتشر شد، محصولی که به ویژگی های خاصی برای حفظ اطلاعات مجهز شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، این اسمارت فون هم اکنون با قیمت 629 دلار در دسترس قرار گرفته است، بلک فون دارای ویژگی‌های خاصی است که حریم خصوصی کاربر را به بهترین نحو ممکن حفظ می‌کند، سیستم عامل این اسمارت فون نسخه خاصی از اندروید با نام PrivatOS می‌باشد که با تمرکز برروی امنیت‌ داده ها و اطلاعات مختلف بهینه‌سازی و طراحی شده است. 

بلک فون به اپلیکیشن‌های اختصاصی مجهز شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Silent Circle،Silent Phone, Silent Text  و Silent Contacts اشاره کرد، اپلیکیشن‌هایی که به خوبی از حریم خصوصی هر کاربری محافظت می‌کنند و اجازه دسترسی ارگان های مختلف را به کاربران نمی دهد، قابل ذکر است که کارایی این اسمارت‌فون زمانی به حداکثر می‌رسد که طرف مقابل هم از یک بلک فون استفاده کند.


این محصول به یک پردازنده 4 هسته‌ای 2 گیگاهرتزی به همراه 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز شده است و قابلیت پشتیبانی از شبکه های LTE و HSPA+ را نیز دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار