شیراز برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در تمام رده های سنی آماده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رییس هیات کاراته استان فارس گفت : این مسابقات بر روی شش تاتامی ( تشک کاراته ) با کیفیت خوب برگزار می شود.

حمیدرضا ده بزرگی در نخستین نشست کمیته برگزاری این مسابقات که با حضور مدیرکل و دست اندرکاران ورزش و جوانان فارس برگزار شد فضای پبش بینی شده برای اسکان شرکت کنندگان را مطلوب اعلام کرد و افزود : دو خوابگاه با ظرفیتی بالای 300 نفر برای ورزشکاران و یک خوابگاه بسیار مناسب و مجزا نیز برای اسکان تیم داوری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اعضای کمیته برگزاری مسابقات تلاش زیادی کرده اند تا میزبان شایسته ای باشیم و با این وجود هنوز نتوانسته ایم اسپانسر مناسبی پیدا کنیم.

ده بزرگی بیان کرد: اگر چه شرکت ارژن شیراز مثل همیشه حمایت های مالی خود را از ورزش استان دریغ نمی کند اما 50 درصد هزینه های اجرای مسابقات بر عهده میزبان است و امیدواریم صنایع استان برای ورزش فارس آبروداری کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس نیز در این نشست خواستار برگزاری هر چه بهتر مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در شیراز شد و گفت: در کنار برگزاری مطلوب این مسابقات در حد نام ورزش فارس، به جایگاه مربیان کاراته استان تیز توجه داشته باشید و سعی کنید جایگاه مربیان را ارتقاء دهید.

سید غلامرضا کمانه خواستار بررسی وضعیت داوری کاراته استان در فدراسیون کاراته شد و افزود: زمانی کاراته کرمان خود را با داوری این رشته ورزشی رشد داد و حتی در مقطعی هم از فارس پیش افتاد با این حال اگر چند نفر از داوران کاراته استان موفق به کسب سهمیه شوند در نهایت می تواند به رشد این رشته ورزشی در فارس کمک کند.

وی خطاب به مسوولان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در فارس بیان کرد: کار سازماندهی شما برای این مسابقات جای تقدیر دارد و امیدوارم مسابقات را به نحوی برگزار کنید که دوره های بعدی انتخابی تیم ملی فارس را به عنوان الگوی برگزاری مسابقات مثال بزنند.

این رقابت ها از 13اسفند ماه در سالن ورزشی شهید ربانی شیراز و با حضور یک هزار کاراته کا از سراسر کشور آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: آمادگی ، شیراز ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.