معاون امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت : حدود پنج هزار خانه شخصی در این استان در زمینه اسکان مسافران و زائران فعالیت دارند که سه هزار و 340 واحد از این تعداد با اجرای طرح ساماندهی منازل شخصی این معاونت شناسایی شد.

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود : 90 درصد خانه های شخصی در خراسان رضوی که در امر اسکان فعالیت دارند در مشهد واقع است .

او گفت : تلاش می شود خانه های شخصی شناسایی شده که اقدام به اسکان غیر مجاز مسافر می کردند با رعایت استانداردها و شاخص های اصلی ارائه خدمات، با دریافت مجوز به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت :تاکنون 404خانه شخصی برای فعالیت رسمی و اسکان مجاز مسافران در نوروز مجوز موقت فعالیت دریافت کرده اند.

سید جواد موسوی افزود : این واحدها دارای 19هزار و 350 نفر ظرفیت است که بخش عمده ای از نیاز مسافران نوروزی را برای اسکان تامین می کند.

اواز مسافران و زائران نوروزی خواست از هر گونه اقامت در خانه های شخصی بدون مجوز خودداری کنند زیرا این واحدها بدون هیچ گونه نظارت فعال هستند و همین امر موجب شده مشکلات امنیتی، بهداشتی و اجتماعی در این واحدها دامنگیر مسافران شود.

برچسب ها: اقامت ، زائر ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.