حزب الله لبنان در بیانیه‌ای انفجار تروریستی هرمل لبنان را محکوم نمود.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "ملحق" ، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای انفجار تروریستی که در نزدیکی ایست بازرسی ارتش در منطقه هرمل لبنان به وقوع پیوست و منجر به کشته شدن تعدادی از نظامیان گردید را محکوم نمود.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : بار دیگر تروریسم تکفیری با عملیات انتحاری بزدلانه خود که این بار ایست بازرسی ارتش لبنان در ورودی شهر هرمل را مورد اصابت قرار داد ، تمامی لبنان را مورد هدف قرار داد و منجر به کشته شدن تعدادی از افراد نظامی و شهروندان و مجروح شدن تعدادی دیگر گردید.

این جنایت جدید نشان دهنده آنست که خط تروریستی به دنبال بهانه و دلیل برای جنایت خود نمی‌گردد ، بلکه او بدون فرق گذاشتن بین نظامیان و شهروندان و یا منتسب بودن به این فرقه و یا آن فرقه ، اقدام به کشتار و تخریب می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است : این روش با هر مذهب و منطقی ، خطر برای تمامی لبنانی ها است و حتی برای کسانی که هربار با این ادعا که "این کارها پاسخ به کارهای دیگر انجام گرفته است" سعی دارند تا این جنایات را موجه جلوه دهند.

در این بیانیه همچنین آمده است : همواره ارتش لبنان بر ثباتش بر خط مبارزه با این تروریسم تکفیری ، در طی تصمیمات قاطعانه فرماندهی‌اش و افسران و سربازان قهرمانش که با جسدهای خود شهر هرمل را از فاجعه‌ای جدید که این تروریست ها نقشه برای انجام آن کشیده بودند ، تأکید کرده است.

حزب الله به قهرمانان ، فرماندهان ، افسران و سربازان این سازمان نظامی که قهرمانان آن مانع نفوذ مرگ به شهرها و محله‌های ما گردید و جانهای خود را در راه پیروزی در این کار مهم فدا نمودند ادای احترام می‌کند و این جنایت را محکوم می‌کند و از دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهد تا با تمامی تلاش های ممکن برای دستگیری‌برنامه‌ریزان این کار اقدام نمایند و آنان را سخت مجازات نمایند و همچنین حزب الله خواستار است تا موضع ملی جامعی برای حمایت از این سازمان نظامی و طرد تروریسم و دوری از توجیه و یا تفسیر غیر واقعی این کار به عنوان کاری بزدلانه که مردم بی‌گناه را هدف قرار داده گرفته شود.

حزب الله به فرماندهی ارتش و شهدای آن و نیز شهروندان تسلیت گفته و برای مجروحان نیز شفای عاجل را مسألت دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار