شهروندان منطقه 3 تهران می توانند به صورت الکترونیکی پسماندهای خشک منازل خود را تحویل دهند و در قرعه کشی هفتگی اداره بازیافت شرکت کنند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، قاسم نجاری رئیس اداره بازیافت با اعلام این خبر گفت : در جهت تهیه بانک اطلاعاتی جامع ، افزایش میزان مشارکت و سهولت خدمات رسانی به شهروندان و بهره مندی از نظرات و انتقادات آنان درراستای  تفکیک مواد از مبدا، سایت اداره بازیافت شهرداری منطقه 3 به آدرس www.ebazyaftm3.com    راه اندازی شده است و شهروندان می توانند با وارد شدن به این سایت درخواست خود را مبنی برجمع آوری پسماند خشک و همچنین سئوالات و انتقادات خود را وارد سایت کنند.
 
نجاری در ادامه خاطر نشان کرد: پس از ثبت درخواست از سوی شهروندان ،خودروهای ویژه بازیافت به در منازل آنان مراجعه و در قبال جمع آوری پسماند خشک به آنها کیسه های آبی رنگ و یا در صورت نیاز مخازن ویژه را  اهدا می کنند ضمن اینکه این شهروندان در قرعه کشی هفتگی انتخاب شهروندان نمونه شرکت داده می شوند.
 
وی تصریح کرد: تفکر بازیافت زباله به منظور جلوگیری از هدر رفتن  منابع طبیعی، کاهش مصرف انرژی و تقلیل میزان زباله برای کاهش هزینه‌های دفع و تغییر الگوی مصرف به وجود آمد.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار