وزیر ورزش و جوانان از وجود مشکلات اقتصادی جوامع و تأثیر آن بر اقشار جامعه خبر داد.

 محمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ قشر جوان جامعه ایرانی به خانواده و به جامعه وصل است و این کلیت اگر رفاه در آن ایجاد شود در نتیجه جوان و کهنسال هم به این صورت مرفه خواهند بود.
 
این مقام مسئول در خصوص مشکلات اقتصادی جوانان افزود: جامعه اگر دچار مشکلات اقتصادی شود منجر بر آن شده که جوانان، میانسالان و کهنسالان گریبانگیر مشکلات شوند از طرفی با یک سازمان و یک بودجه امکان رفع مشکلات وجود ندارد و می‌بایست در موضوع جوانان وزارت‌خانه‌های متعدد و بانک‌ها، دانشگاه‌ها و سایر مراکز به این ورود پیدا کنند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: بانک‌ها برای جوانان می‌بایست صندوق ایجاد کنند اما بانک‌ها اعلام کردند که ما یک بنگاه تجاری هستیم و باید سود ببریم و به همین لحاظ بانک‌ها نمی‌توانند به جوانان وام بدهند.
 
گودرزی از وام ازدواج گلایه‌هایی داشت و گفت: مقدار وام ازدواجی که به جوانان پرداخت می‌شود بسیار کم است و اگر هم 10 میلیون تومان پرداخت شود فقط می‌توان دو قلم کالای اولیه را برای شروع زندگی خریداری کرد.
 
وزیر ورزش و جوانان در خاتمه افزود: بر حسب وظایف و ماموریت‌های تعریف شده در استان‌ها و تهران شوراهایی تشکیل شد و قرار بر آن شد، بخش‌هایی که فراتر از بخشنامه‌هاست فعال و با وظایفشان آشنا شوند و می‌توانیم از این طریق حقوق جوانان را به‌دست آوریم./

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، جوانان ، جامعه ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سکوت
۱۴:۰۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
وام ازدواج=هیچ هیچ هیچ
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۰۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام
تازه دریافت وام ازدواج هم هزار بدبختی داره
ضمناً وقتی توی سایت ثبت نام می کنی و به بانک مراجعه می کنی می گن ما وام نمی دیم و توی سیستمشون حذفت می کنند.
نمونش دوست خودم که امروز به بانک کشاورزی رفت و گفتند ما اصلاً وام نمی دیم. چرا باید توی سیستم بانک کشاورزی انتخاب بشه اما وقتی مراجعه می کنی بگند وام نمی دیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
برادر اصلا وامازدواج میدن که یک قلم یا دوقلم تامین کنه ما که دوسال منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
اقا من تازه فارغ التحصیل شدم
قصد داشتم ازدواج کنم و پیش خودم فک میکردم که باس همه چیو راحت گرفت و خدا کمک میکنه. اما وقتی با واقعیت ها و مشکلات اقتصادی رو پیش روی خودم دیدم ، از ازدواج با کسی که مورد علاقم بود .... .
چون اینده بعد ازدواج و مشکلات اقتصادی بعد اون رو تصور کردم
اره اقا همین باعث شد که طرز فکر من دیگه برا ازدواج مث گذشته نباشه . نه من خیلی های دیگه هم مث من هستن. پس تو رو به اونی که میپرستین اینقد مسئولین نگن سن ازدواج رفته بالا و از این حرفا که جوونای مث من بد شاکی میشن. اول بیان موانع رو رفع کنن بعد هر حرفی میخان بزنن. یه پسر نمیتونه که دختر مردمو که تو ناز و نعمت بوده رو بیاره تو خونه ای که پر از مشکلات اقتصادیه .نزنین خواهشا از این حرفا...
Germany
sia
۱۰:۵۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
آقاي وزير لطفا به آقايون بزرگوار بفرمايين حداقل اين سه ميليون مارو بدن ، نخواستيم ده مليون رو ،
الان درس يكساله كه ثبت نام كرديم اما خبري نشده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۰:۴۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
کدوم وام ازدواج؟؟وام ازدواجی که درکارنیست که ازش صحبت میشه
آخرین اخبار