سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پرسپولیس تیم بزرگ و با‌تجربه‌ای است و قطعا فردا بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، عبدالصمد مرفاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که آمار نشان می‌دهد پرسپولیس درخانه تیم خطرناکی است و امتیازات خوبی را نیز در بازی‌های داخل خانه خود کسب کرده است و قطعا ما فردا در برابر تیم بزرگ و با تجربه پرسپولیس بازی سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ما در این بازی همچون گذشته محسن بیات و مرتضی کاشی را به دلیل مصدومیت نداریم و بقیه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و امیدوارم فردا بتوانیم با تفکری خوب و انجام بازی منطقی پرسپولیس را شکست داده و به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

وی در لیگ برتر همچنین درخصوص مدعیان عنوان قهرمانی و اینکه آیا صبا می‌تواند مانعی بر سد راه قهرمانی پرسپولیس باشد؟ گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و هر تیم برای موفقیت خود بازی می‌کند و رقابت در بالا و پایین جدول بالاست و هنوز استقلال، فولاد و سپاهان چند بازی دیگر دارند و از حالا نمی‌توان پرسپولیس را مدعی اصلی قهرمانی دانست.

مرفاوی تصریح کرد: بازی‌ها همچون سال گذشته نیست و نمی‌توان گفت در این فصل کدام تیم قهرمان است و هر تیم در این فصل شرایط خاص خود را دراد.

سرمربی تیم فوتبال صبا همچنین درباره داور بازی فردا گفت: امیدوارم داور بازی فردا تحت تاثیر نام هیچ فردی قرار نگیرد.

وی در مورد آینده کاری خود در این تیم نیز اظهار داشت: هنوز زود است درباره این موضوع صحبت کنیم و همه‌ی بازیکنان و مجموعه تیم به فکر بازی‌های آینده هستند اما هنوز هیچ پرداختی جدیدی از سوی باشگاه به ما نشده است و با توجه به این که صبا برای استانداری قم است مشکلات اداری در موارد پرداختی وجود دارد و امیدوارم با حل مشکلات مالی تیم از بحران مالی خارج شود.

مرفاوی در پایان خاطرنشان کرد: از بازیکنان تیم خود تشکر می‌کنم که با وجود مشکلات مادی به تمرین آمده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرفاوی ، منطقی ، بیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار