تیم فوتبال صبای قم با غلبه بر فجر شهید سپاسی شیراز هواداران خود را نسبت به بقا در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امیدوار نگه‌داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، شاگردان عبدالصمد مرفاوی که برای برگزاری یازدهمین میهمانی این فصل خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دیار حافظ رفته بودند در مقابل رقیب شیرازی خود به پیروزی رسیدند تا موقتا ناکامی‌ها را فراموش کنند.


در حالی که بازی‌های روز پایانی هفته بیست و دوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به انجام رسید، تیم فوتبال صبای قم نیز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته، موفق به شکست تیم فجر شهید سپاسی شیراز شد.

صبایی‌ها که با عملکردی بسیار ضعیف در دیدارهای گذشته خود به میهمانی تیم فجر شهید سپاسی شیراز رفته بودند در این دیدار نهایت دقت و ظرافت را به خرج دادند تا دیگر اسیر اشتباهات بازی‌های گذشته نشوند و در نهایت با پیروزی میدان را ترک کنند.

نماینده فوتبال استان قم در این دیدار تنها هادی شکوری را به عنوان بازیکن محروم به همراه نداشت و البته مصدوم‌های این تیم نیز هنوز به شرایط آرمانی نرسیده بودند اما بازی هوشمندانه شاگردان عبدالصمد مرفاوی موجب شد تا صبا با غلبه بر فجر شهید سپاسی شیراز خود را احیا کند.

اگرچه نخستین گل این بازی در دقایق رو به پایان نیمه نخست برای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز زده شد اما صبا خیلی زود گل خورده را توسط بهترین گلزن خود یعنی غلامرضا عنایتی جبران کرد تا کار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز بازی تقریباً متعادلی را به نمایش گذاشتند اما این تیم صبای قم بود که در دقیقه 74 و در روزی که غلامحسین بادامکی هافبک باتجربه‌اش روی فرم بود با پاس گل این بازیکن توسط فرید بهزادی‌کریمی به گل دوم دست پیدا کرد.

صبای قم که یکی از عادت‌های بد خود در بازی‌های گذشته یعنی گل خوردن در دقایق پایانی را در هفته‌های اخیر و به خصوص دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز ترک کرده بود، توانست با برتری از میهمانی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با سه امتیاز ارزشمند به قم بازگردد.

این پیروزی تقریباً خیال هواداران نگران تیم فوتبال صبای قم را از بابت بهبود موقعیت صبا در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور راحت کرد و صبا حالا می‌تواند با آرامش بیشتری به تبریز رفته و در هفته بیست و سوم در مقابل تیم بحران‌زده تراکتورسازی این شهر قرار بگیرد.

صبای قم با کسب برتری در میهمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز 22 امتیازی شد و در حالی که از نظر امتیازی با تیم داماش گیلان برابر است تنها به دلیل یک گل خورده بیشتر در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند اما به مراتب وضعیتی بهتر از هفته‌های گذشته برای خود ایجاد کرد./س
برچسب ها: قم ، صبا ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.