سرمربی تیم فوتبال صبای قم از قرار گرفتن تیمش در مسیر پیشرفت و تلاش برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول لیگ سیزدهم فوتبال خبر داد و گفت: دیگر به هیچ تیمی به راحتی امتیاز نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عبدالصمد مرفاوی اظهار داشت: خوشبختانه در دو دیدار اخیر که هر دو در خارج از خانه و در زمین حریفان برگزار شد فراتر از انتظار ظاهر شدیم و بازیکنان ما با غیرت و تعصبی مثال‌زدنی تیم صبا را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دادند.


وی با تاکید بر اینکه دیگر به هیچ تیمی نمی‌بازیم، اضافه کرد: حالا کمی آرامش به تیم ما بازگشته و بازیکنان دیگر زیر فشار روحی ناشی از نتایج هفته‌های آغازین نیم فصل دوم نیستند، این تیم الان در وضعیت خوبی قرار دارد و در هفت بازی باقی مانده تا پایان فصل نیز بهترین عملکرد را از خود ارائه خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به بازی آینده تیمش مقابل داماش گیلان اشاره کرد و ادامه داد: در دیدار خانگی برابر تیم فوتبال داماش گیلان صد در صد به دنبال سه امتیاز هستیم و برای رسیدن به این مهم کاملا آماده و با انگیزه‌ایم.

مرفاوی تصریح کرد: ما برای این بازی تدابیر خوبی در نظر خواهیم گرفت چون با توجه به اینکه می‌دانیم داماش گیلان در فاصله یک امتیازی ما قرار دارد و تیم سرسخت و توانمندی است باید با تمام توان به میدان برویم و سه امتیاز این دیدار را در خانه از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: ما شروع خوبی در آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نداشتیم، ولی خوشبختانه در مقابل تیم‌های گسترش فولاد، فجر شهید سپاسی و تراکتورسازی تبریز نتایج بسیار خوبی گرفتیم و حالا بازیکنان ما خوب می‌دانند که باید در دیدارهای آتی نیز اینگونه مصمم و با انگیزه باشند.

این سرمربی فوتبال اذعان داشت: نتیجه خوبی که برابر تیم‌های فجر شهید سپاسی و تراکتورسازی در خانه آنها گرفتیم چند نتیجه خوب برای تیم ما داشت؛ نخستین نتیجه آن افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان ما برای ادامه بازی‌های این فصل است، ضمن اینکه به موقعیت ما در جدول رده بندی سر و سامان بخشید و حالا ما امیدوارانه به ادامه بازی‌های لیگ برتر می‌پردازیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم یاد آور شد: ما هفت بازی سخت دیگر تا پایان لیگ سیزدهم پیش رو داریم و با توجه به اینکه فاصله ما با تیم‌های پایین جدول رده‌بندی اندک است باید همچنان جدی باشیم و تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در بهترین جایگاه به کار ببندیم.

وی در خصوص بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر با داماش گیلان تصریح کرد: ما در این دیدار به جز مجید حیدری که کارت قرمز گرفت و محروم شد، تمام بازیکنان خوب خود را در اختیار داریم و هم از نظر فنی و هم از نظر فنی با آمادگی کامل به این بازی می‌رویم.

دیدار صبای قم و داماش گیلان از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر یکشنبه ششم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
برچسب ها: قم ، مرفاوی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.