سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیاناتی آمریکا را متهم به دخالت در امور داخلی اوکراین نمود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری "یونایتد پرس" ، روسیه به استناد بیانیه‌ای که اخیرا از وزارت خارجه روسیه صادر شده است ، ایالات متحده آمریکا را متهم به دخالت در امور داخلی اوکراین نمود.

خبرگزاری روسیه "نووستی" امروز سه‌شنبه از قول "الکساندر لوکاشویچ" سخنگوی وزرات خارجه آمریکا نقل کرد که : بیانیه صادره از جانب معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا "ماری هارف" نشان می‌دهد که ایالت متحده سعی در تحمیل دخالت‌های خود بر دولت اوکراین دارد.

وی گفت : بار دیگر می‌گوییم که ایالات متحده در پوشش دعوت به عدم دخالت در آزادی انتخاب و اختیار مردم اوکراین سعی در هدایت نیروهای غربی به سوی تحولات دولت اوکراین دارد.

شایان ذکر است که روز جمعه هارف خواهان آزادی تمامی معترضان که در خلال اعتراضاتی که اوکراین شاهد آن بوده است ، شد و خواستار ادامه اعتمادسازی ازطریق متوقف ساختن تمامی دستگیری‌ها و محاکمه های معترضان و فعالان جامعه مدنی که در اعتراضات شرکت داشتند ، گردید.

هارف گفت : گام بعدی باید ایجاد دولتی تکنوکرات با مشارکت تمامی طرف‌ها باشد ، چیزی‌که می تواند مایه کسب اعتماد ملت اوکراین و بازگشت ثبات سیاسی و اقتصادی به اوکراین گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار