وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد روسیه به شدت در مورد ناآرامی‌ها در ونزوئلا نگران و امیدوار است مقامات نظم عمومی را در این کشور تضمین کنند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری ریانووستی از مسکو ، وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد روسیه به شدت در مورد ناآرامی‌ها در ونزوئلا نگران و امیدوار است مقامات نظم عمومی را در این کشور تضمین کنند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد : « ما با نگرانی اخبار مربوط به بالا گرفتن تنش ها در ونزوئلا و درگیری ها را که چند قربانی بر جا گذاشته است ، دنبال می کنیم. ما همبستگی خود را با دولت و مردم این کشور دوست اعلام و از سیاستی حمایت می کنیم که خواستار جلوگیری از بی ثبات شدن اوضاع این کشور است.»

 روسیه امیدوار است که تدابیر اتخاذ شده از سوی "نیکلاس مادورو" رئیس جمهور ونزوئلا ثبات را به جامعه ونزوئلا بازگرداند و نظم عمومی را در این کشور تضمین کند.

مخالفان و طرفداران رئیس جمهور ونزوئلا هفته گذشته در کاراکاس و دیگر شهرهای این کشور تظاهرات کردند. در درگیری هایی که در این تظاهرات روی داد ، 3 تن کشته و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند. 

وزارت امور خارجه ونزوئلا روز یکشنبه سازمان‌ها و اتباع آمریکایی را به دست داشتن در این بی نظمی‌ها متهم کرد. نیکلاس مادورو نیز اعلام کرد دستور اخراج 3 کارمند کنسولگری آمریکا را از این کشور صادر کرده است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار