جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از امروز محدودیت‌های تردد مقطعی در اطراف سالن اجلاس بین‌المجالس اجرا خواهد شد.

سرهنگ حسن عابدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به برگزاری اجلاس بین‌المجالس از امروز در تهران محدودیت‌های مقطعی تردد نیز در هنگام ورود و خروج میهمانان اجلاس در خیابان‌های اطراف محل برگزاری اجلاس اجرا خواهد شد.
 
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: بر همین راستا محدودیت‌های تردد در خیابان‌های یمن و شیخ فضل الله و همچنین محدودیت توقف در این خیابان‌ها از صبح امروز در حال اجراست.
 
وی افزود: کلیه محدودیت‌ها در طول روزهای برگزاری اجلاس از یک ساعت قبل از شروع مراسم و تا یک ساعت پس از پایان مراسم به صورت مقطعی است و تنها در روزهای 29 و 30 بهمن ماه محدودیت توقف در خیابان‌های اطراف برگزاری مراسم به صورت 100 درصدی اعمال خواهد شد.
 
سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان تهرانی تقاضا می‌کنیم طی چند روز برگزاری مراسم اجلاس بین‌المجالس در خیابان‌های اطراف این مکان‌ها تردد تنها در حد ضرورت باشد و با همکاری پلیس راهور از سایر مسیرها استفاده کنند تا به نحو مطلوب و بدون مشکل ترافیکی برگزار شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: محدودیت ، ترافیک ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار