نماینده پارلمان بحرین با بیان اینکه شرکت در کنفرانس PUICنسبت به سایر کنفرانس های بین المللی از اهمیت بالاتری برخوردار است، از حمایت های کمیته فلسطین به منظور آزادی قدس خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سید حبیب مکی هاشم  با اشاره به برگزاری نهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی(PUIC) تصریح کرد: شرکت در کنفرانس PUICنسبت به سایر کنفرانس های بین المللی از اهمیت بالاتری برخوردار است به دلیل اینکه در نهایت گزارشی تهیه و اهداف تعیین شده اجرایی می شوند.

عضو کمیته فلسطین کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی افزود: 56 کشور اسلامی در کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی موقعیت صحبت دارند و می توانند نقطه نظرات خود را بیان کنند.

 نماینده عضو کمیسیون اقتصادی پارلمان بحرین با بیان اینکه بحرین عضو کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی است، ادامه داد: از سوی این کمیته حمایت های سیاسی، نظامی و معنوی به منظور آزادی قدس صورت می گیرد.

گفتنی است، کمیته فلسطین یکی از کمیته های نهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی(PUIC) است که عصر امروز در هتل آزادی محل تشکیل این اجلاس آغاز به کار می کند.

لازم به ذکر است، کمیته اجرایی بین‌المجالس کشورهای اسلامی متشکل از 15 کشور از سه منطقه آسیا، عرب و آفریقا با سخنرانی دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی کار خود را از امروز آغاز کرد و بعد از جلسه افتتاحیه وارد دستور کار شد.

همچنین، تعداد 31 هیات و یک رئیس مجلس برای حضور در نشست‌های تخصصی و نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی وارد تهران شده‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.