عضو هیات‌ رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، گفت: حضور مردم به اعتراف دوستان و دشمنان بسیار باشکوه بود.

"آیت‌الله سید احمدخاتمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به حضور حماسی مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: حضور به اعتراف دوستان و دشمنان ایران بسیار باشکوه و طبق گزارش آماری حضور مردم در جای جای مسیرهای راهپیمایی یک برابر و نیم سال گذشته بود.   
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از عوامل شکوه بیشتر این راهپیمایی اراجیف سخیف "اوباما"، "جان کری" و "وندی شرمن" بود، افزود: مردم به صحنه آمدند و با مشت‌های گره کرده‌شان همراه با شعار کوبنده «مرگ بر آمریکا» پاسخ آن‌ها را دادند.   
 
خطیب موقت نمازجمعه تهران، ضمن توصیه‌ای به مسئولان مذاکره کننده، خاطرنشان کرد: مسئولان محترم از این ملت نمایندگی می‌کنند، پس بایستی با ادبیات مقاومت و عزت ملت با گروه ۱+۵ مذاکره کنند، چرا که هر ادبیاتی غیر از این ادبیات قابل قبول ملت نیست.   
 
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: این ملت با زبان حال و قال خود گفتند که هیچ شرطی که در آن عزت ایرانی _ اسلامی زیرسوال رود را نخواهند پذیرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۰:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
این آمریکا و دارو دسته اش کور هستند نمی بینند حضور پر شور مردم را ، باید به اونا بفهمانیم.
آخرین اخبار