سی و پنجمین حماسه حضور/ 29

سانا :ميليون‌ها ايرانی در سالگرد انقلاب اسلامی بر ارزش‌ها و اصول تأکيد کردند

خبرگزاری رسمي سوريه (سانا) گزارش داد ، ميليونها ايرانی سالروز پيروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و بر پايبندی خود به اصول انقلاب و رهبری آن تأکيد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ سانا افزود : میلیونها ایرانی امروز سه شنبه در تهران پایتخت ایران و استانها و شهرهای مختلف در سی و پنجمین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی جشنها و راهپیمایی های میلیونی برپا و بر پایبندی خود به اصول و رهبران آن در مقابله با قدرتهای سلطه گر و پیروزی بر مستعضفان و جریان مقاومت در منطقه تأکید کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی های میلیونی پرچمهای ایران و پلاکاردها و پارچه نوشته هایی در دست داشتند که در آنها بر آمادگی ایرانی ها برای دفاع از انقلاب تأکید شده بود. 

"مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" ، "می جنگیم و می میریم سازش نمی پذیریم" از شعارهای راهپیمایان بود.یکی از عبارتهایی که نگاهها را به خود جلب می کرد عبارت "ما مشتاق گزینه های روی میز هستیم" بود. این عبارت در واقع پاسخ تمسخر آمیز ملت شجاع ایران به لافهای اخیر مقامات آمریکایی و تهدیدات هر از چندگاه آنها علیه ایران در ارتباط با برنامه صلح آمیز هسته ای ایران است.
از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در  یازدهم فوریه سال 1979 میلادی این انقلاب با توطئه های مختلف و فشارهای اقتصادی برای ضربه زدن به آن مواجه بوده اما اقتدار انقلاب روز به روز افزایش یافته و و توانسته است با بحرانها و دشواریها کنار بیاید و بر آنها غلبه کند و به یک کشور مقتدر پیشرفته و موثر در عرصه های منطقه ای و بین المللی تبدیل شده و در زمینه علمی نیز موفقیتهای زیادی از جمله در بخش صنایع فضایی و نظامی و فناوری و پزشکی به دست آورده است تا جاییکه در این زمینه ها با ده کشور پیشرفته جهان به رقابت برخاسته است. آرمانهای اصلی و اصولی انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی اش حمایت از ملت فلسطین و جنبش های مقاومت در منطقه و مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل است به همین سبب به محض آنکه انقلاب اسلامی پیروز شد سفارت رژیم اسرائیل در تهران به ملت فلسطین به عنوان سفارت فلسطین تحویل داده شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار