مدير کل اعزام و خدمات راهبري شرکت قطارهاي مسافربري رجا از آماده‌سازي قطارها براي سفرهاي نوروزي خبر داد و گفت: بايد با امکانات و شرايط مطلوب ، رضايت مسافران نوروزي را در سفر با قطارهاي رجا جلب کنيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ؛ محمود حسن‌نيا به شستشوي واگن‌ها و صندلي‌ها و ساماندهي فضاي دروني همه قطارها اشاره کرد و افزود : در روزهاي اوج سفرهاي نوروزي ، واگن‌هاي مسافري رجا معطر مي‌شود.

وي اظهار داشت : همه پوشش ها و لوازم انتخابي درون واگن در دست تعويض و نوسازي است و همه خدمات متناسب فضاي زماني نوروز تقديم هموطنان خواهد شد.

مدير کل اعزام و خدمات راهبري رجا ، آماده‌سازي و نصب تابلوهاي اطلاع‌رساني و هشدار دهنده در بدنه بيروني و دروني قطارها را از ديگر فعاليت‌ها برشمرد و افزود: برگزاري دوره بازآموزي خاموش کردن آتش سوزي و نشست هاي توجيهي مهمانداران و سرمهمانداران نيز در دست اقدام است.

حسن‌نيا با تأکيد بر بازنگري و بهبود کيفيت بسته هاي پذيرايي از مسافران نوروزي گفت: تنوع غذايي مسافران افزايش مي يابد.

وي ابراز اميدوار کرد با تلاش همکاران اداره‌کل اعزام و خدمات راهبري براي آماده‌سازي مطلوب قطارهاي مسافري رجا ، خدمات خوبي به مسافران نوروزي ارائه شود.

بنابراين گزارش پيش از اين هم ستاد سفرهاي نوروزي شركت حمل و نقل ريلي رجاء به منظور برنامه ريزي براي خدمات دهي مطلوب به مسافران نوروزي سال 1393 آغاز به كار كرده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قطار ، نوروز ، بهار ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار