استاندار فارس با اشاره به پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری شهرستان کازرون گفت: استقرار منطقه ویژه اقتصادی در کازرون به تصویب رسیده و مورد حمایت استانداری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سید محمد احمدی با حضور در جشن دهه فجر انقلاب اسلامی در کازرون با اشاره به قدمت تاریخ و بزرگان علمی وسیاسی این شهرستان اظهار کرد: مردم کازرون با حضور همیشگی خود در مواقع حساس انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی الگویی مناسب برای حماسه‌آفرینی مردم ایران هستند.

وی هم‌چنین پروژه 180 واحدی مسکن مهر کازرون را که با عتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال به صورت تعاونی احداث شده بود،  افتتاح نمود.

استاندار فارس  در سفر خود به کازرون با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن ادای احترام به مقام شهدا از تندیس برنزی سلمان فارسی که با اعتباری بالغ بر 75 میلیون تومان ساخته شده رونمایی کرد.

احمدی با اشاره به پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری شهرستان کازرون گفت: استقرار منطقه ویژه اقتصادی در کازرون به تصویب رسیده و مورد حمایت استانداری است و استانداری با جدیت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی  در کازرون استقبال می‌کند .

احمدی تلاش دشمنان در متوقف نمودن قطار شتابان پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را بی‌ثمر خواند و تصریح کرد:با وجود فشارهای اقتصادی  امروز شاهد بهره‌برداری از ده‌ها پروزه عمرانی با اعتباری بالغ بر 1300 میلیارد تومان در استان فارس هستیم.

استاندار فارس از تلاش دولت برای بهبود فضای اقتصادی کشور سخن گفت و افزود: خوشبختانه با سیاست‌های مناسب دولت شاهد استقبال سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در عرصه‌های مختلف اقتصادی هستیم و هم اکنون بیش از 100 شرکت خارجی آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اعلام نموده‌اند/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.