مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از ارایه تسهیلات ویژه مترو به مناسبت روز 22بهمن خبر داد و گفت: مسافرگیری در روز 22بهمن ماه در تمامی ایستگاه‌ها تا ساعت 11صبح رایگان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن نایبی با تبریک طلیعه‌ سی و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: مسافرگیری در روز 22بهمن در تمامی ایتسگاه‌ها تا ساعت 11 صبح رایگان و در ایستگاه خط یک امام خمینی، دروازه دولت، خط دو دروازه شمیران، نواب، آزادی( تقاطع شادمان) (ایستگاه شریف، خط چهار فردوسی، ولیعصر، انقلاب، توحید، آزادی، تقاطع شادمان، حبیب‌اله، استادمعین، ارم سبز، خط پنج ارم سبز و صادقیه تا پایان مراسم سرویس‌دهی رایگان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه شهرک اکباتان و میدان آزادی از شروع بهره‌برداری تا ساعت 14 به دلیل راهپیمایی عزیز روبه رو هستیم لذا فاصله زمانی حرکت قطارها از چهار دقیقه به دو دقیقه کاهش و با افزایش حرکت مسافری پایان مراسم در خدمت شهروندان تهرانی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه تعداد اعزام قطار با هدوی(فاصله زمانی) هر دو دقیقه تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت افزود: پس از مراسم حرکت قطارها به حالت عادی بازگشته و با هدوی روزهای تعطیل در خطوط مذکور به شهروندان ارایه خدمات می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان حضور راهپیمایان در ایستگاه‌های مسیر راهپیمایی این شرکت تمام تلاش خود را جهت بازگشت مسافران به مقاصد با اعزام قطارهای فوق‌العاده معطوف خواهد کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: تسهیلات ، ویژه ، مترو ، 22بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار