مجمع تشکل های دانشجویی استان کرمانشاه به مناسبت 22 بهمن و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

در این بیانیه آمده است: ملت غیور ایران اسلامی در حالی سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای"مدظله العالی " توانسته اند با ایستادگی و مقاومت در برابر یاوه گویان و مستکبران جهان بایستند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر فراز قله های موفقیت و سربلندی به اهتزاز درآورند
.

تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی نشان داده است که ملت ایران همیشه بر آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و با سرلوحه قرار دادن شعار " هیهات منه الذله " با سران کفر و نفاق سازش نمی کند و برای تداوم انقلاب و خط امام از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نخواهد کرد .

ما پیروان مکتب خمینی کبیر از امام آموختیم که آمریکا شیطان بزرگ است و امام خامنه ای ( مدظله العالی ) نیز به ما یاد داده است که فریب لبخند دشمن را نخوریم و در راستای سخنان اخیر معظم له که فرمودند: ملت ایران مذاکرات اخیر و اظهار نظرهای بی ادبانه ی امریکایی ها را زیر نظر داشته باشند، تا همه دشمن را به خوبی بشناسند . ما نیز در روز 22 بهمن با یقین به شیطان صفتی امریکا هم فریاد با سراسر کشور شعار مرگ بر امریکا را سر خواهیم داد ، چرا که در مذاکرات اخیر ژنو امریکا ثابت کرد که دشمن کهنه کار ما ست و از پیشرفت و موفقیت ما در زمینه های هسته ای، دفاعی، پزشکی، علمی و ... خوف وهراس دارد .

ما دانشجویان مجمع تشکل های دانشجویان استان کرمانشاه اعلام می داریم که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای " مدظله العالی " هستیم و به تدبیر ایشان اماده ی هر گونه اقدام و جان فشا نی بصیرانه و به هنگام خواهیم بود و این سخن را برای همیشه ی تاریخ تکرار خواهیم کرد که امریکا هیچ غلطی نمی کند و با تحریم و تهدید میدان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خالی نخواهیم کرد و ادامه دهنده ی راه شهیدان انقلاب اسلامی بوده و تا آخر ایستاده ایم.

مجمع تشکل های دانشجویی استان کرمانشاه ضمن اعلام حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن از مردم شریف و جامعه دانشگاهی دعوت می کند تا جهت تجدید بیعت با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای « مدظله العالی » همه در روز سه شنبه 22 بهمن در میعادگاه های راهپیمایی شرکت نمایند تا مشت محکم دیگر بر دهان دشمنان نظام و اسلام بکوبیم./ش


برچسب ها: کرمانشاه ، بیانیه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.