به مناسبت فرارسيدن سي‌و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و هم‌زمان با دهه مبارك فجر، بالغ بر 100 پروژه در بخش‌هاي راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در استان‌هاي مختلف كشور افتتاح مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، اين پروژ‌ه‌ها با تلاش و همت دست‌اندركاران و فعال عرصه حمل و نقل جاده‌اي و راهداري كشور و به‌كارگيري مشاركت بخش خصوصي به بهره‌برداري مي‌رسد.
 
ناصر رزاق‌منش مديركل روابط‌عمومي سازمان ضمن تبريك ايام‌ا... دهه مبارك فجر و پيروزي انقلاب اسلامي به هم‌وطنان عزيز اظهار داشت: در ايام خجسته تعداد 26 مجتمع خدماتي – رفاهي جاده‌اي با اعتباري بالغ بر 740 ميليارد ريال با تلاش و همراهي سرمايه‌گذاران بخش خصوصي و نظارت و پيگيري ادارات كل حمل و نقل و پايانه‌‌هاي استان‌ها به بهره‌برداري مي‌رسد.
 
وي، از راه‌اندازي 5 پنج مركز مديريت راه‌ها در كشور با صرف 73 ميليارد ريال در اين ايام، گفت: تجهيز 10 دستگاه تابلو پيام متغير، 25 دستگاه دوربين كنترل سرعت و ثبت تخلف، راه‌اندازي سيستم هوشمند صدور صورت وضعيت و راهنامه برخط در سراسر كشور و راه‌اندازي سايت‌هاي حفاظت و كنترل دوربين‌هاي كنترل سرعت از پروژه‌هاي مربوط به سيتم‌هاي حمل و نقل هوشمند در كشور است.
 
رزاق‌منش در بخش ديگري از سخنان خود از احداث و تكميل 4 تقاطع همسطح و غيرهمسطح با صرف 123 ميليارد ريال اعتبار خبر داد و افزود:
 
روكش آسفالت، بهسازي و ايمن‌سازي 1759 كيلومتر راه با اعتبار 200 ميليارد ريال، احداث و تكميل 5 دستگاه پل با اعتبار 112 ميليارد ريال، احداث 20 دستگاه برج نوري با اعتبار 2 ميليارد ريال، از جمله پروژه‌هاي قابل افتتاح در حوزه راهداري است.
 
مديركل روابط‌عمومي سازمان همچنين اظهار داشت:
 
بهره‌برداري از 4 مركز معاينه فني خودروهاي سنگين با اعتبار 28 ميليارد ريال كه توسط بخش خصوصي سرمايه‌گذاري گرديده،، ساخت و توسعه 6 ساختمان پاسگاه پليس راه با اعتبار 53 ميليارد ريال، توسعه و تجهيز 6 پايانه مرزي جاده‌اي با اعتبار 327 ميليارد ريال، شروع فعاليت يك شركت توانمند حمل و نقل كالا و بهره‌برداري از يك پايگاه امداد خودرو جاده‌اي ارمغاني ديگر از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي به هم‌وطنان عزيز و استفاده‌كنندگان از راه‌ها و ناوگان حمل‌ونقل عمومي كشور در سي‌وپنجمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي در سايه تخصص، تعهد، خودباوري و تلاش دست‌اندركار به ويژه همراهي بخش خصوصي و پيمانكار مي‌باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار