استاندار قم خدمت به قم را خدمت به آبروی جمهوری اسلامی ایران دانست و با تاکید بر اینکه باید در این مسیر دست به دست هم دهیم و در خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت به صورت جهادی کار کنیم، خاطرنشان کرد: امروز صدای دانشمندان شیعی از طریق ماهواره، اینترنت و دیگر وسائل ارتباط جمعی از قم در تمام جهان پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در مراسم افتتاح 287 طرح و پروژه عمرانی استان قم با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) از دست‌اندرکاران اجرای این پروژه‌ها قدردانی کرد و گفت: حدود 35 سال پیش در این ایام همه مردم برای پیروی از دستورات بنیانگذار انقلاب اسلامی از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی ادامه داد: مردم در آن زمان با امام امت همدل و همنوا شدند و حکومت شاه را سرنگون کردند و با هدایت امام راحل حکومت جمهوری اسلامی تشکیل شد.

استاندار قم با بیان اینکه ملت ایران با یک صدای واحد و با عزت، عظمت و شکوه توانستند حکومت مقتدر شاهنشاهی را از پای در بیاورند و شاه را ساقط کنند،‌ تصریح کرد: مردم با لبیک به امام توانستند جمهوری اسلامی را در ایران برپا کنند تا امروز ما شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف باشیم.

وی در ادامه توصیه‌هایی به مدیران استان کرد و ادامه داد: کارها در تمام زمینه‌ها باید براساس برنامه‌های پنج ساله و سند چشم‌انداز باشد و طبق برنامه با دقت و نظم صورت گیرد.

صالحی‌منش تاکید کرد: اگر کارها بر اساس برنامه پیش نرود هر چقدر پروژه‌های خوبی هم افتتاح کنیم نمی‌توانیم از عواقب آن جلوگیری کنیم و با مشکلاتی همچون مسائلی که امروز در مسکن مهر با آن دست به گریبان هستیم مواجه خواهیم شد.

استاندار قم با اشاره به رسیدن آب از سرشاخه‌های دز به قم گفت: اگر امروز این آرزوی دیرینه تحقق پیدا کرده است به دلیل جهادی عمل کردن مقام معظم رهبری، سپاه، مدیران و مسئولان دست اندرکار این پروژه بوده است.

صالحی‌منش تاکید کرد: باید تلاش کنیم که این صدا را تبدیل به ایدئولوژی نقش‌آفرین کنیم و آن را رساتر در جهان پخش کنیم./ش


برچسب ها: خدمت ، آبروی ، جمهوری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.