مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم با بیان اینکه استان قم از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه رتبه نخست را در کشور دارا است، خاطرنشان کرد: میانگین ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور 73 درصد است که ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قم 20 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید اسدالله دهناد اظهار داشت: اهمیت ارتباطات و نقش آن در توسعه همه جانبه بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه بدون ارتباطات رشد و پیشرفت معنای واقعی خود را از دست خواهد داد، تصریح کرد: در کشورهایی که به توسعه می‌اندیشند مقوله ارتباطات اولویت نخست آنها به شمار می رود.

دهناد با اشاره به اینکه هزار و 400 کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شده است که 50 کیلومتر آن در 8 ماه اخیر بوده است، تصریح کرد: استان قم از زیرساخت‌های مخابراتی قوی در سطح کشور برخوردار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم ایجاد سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان و اجرای طرح هم کد سازی را از جمله اقدامات صورت گرفته در استان قم برشمرد و اذعان داشت: قم به عنوان سومین استان کشور طرح هم کدسازی تلفن‌های ثابت را انجام داد که موجب کاهش تعرفه‌ها شد.

وی همچنین از ایجاد 100 فرصت شغلی در شرکت مخابرات خبر داد و اظهار داشت: شرکت مخابرات استان قم در حال حاضر جزو 5 شرکت برتر کشور قرار دارد و با تحقق بیش از 100 درصدی برنامه‌ها به دنبال توسعه کمی و کیفی در استان خواهیم بود.

دهناد با بیان اینکه قم آمادگی دارد به عنوان نخستین شهر الکترونیک کشور مطرح شود، تاکید کرد: می‌توانیم از این بستر زمینه نشر معارف اسلامی را به سراسر دنیا فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات استان اعلام آمادگی می‌کند زیرساخت‌های ایجاد شده در بخش ارتباطات را در اختیار مدیریت استان قرار دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: امروز 8 پروژه شرکت مخابرات با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد./ش ک


برچسب ها: قم ، رتبه ، نخست ، ضریب ، نفوذ ، تلفن ، همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.