همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی مراسمی در تالار وحدت از خادمان و بازنشستگان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش،  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امروز در مراسمی که در محل تالار وحدت و با حضور تنی چند از مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین تعدادی از هنرمندان به همراه گروه کثیری از خادمان و بازنشستگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و به ویژه صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد از برگزیدگان کار و تلاش تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
این گزارش می‌افزاید ، در ابتدای مراسم ایراندخت عطارنیا مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از آن هنرمندان عرصه‌های موسیقی و تواشیح به اجرای برنامه پرداختند که در اثنای اجرای این برنامه‌ها هدایایی نیز به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در مراسم اهدا شد.
 
گفتنی است، در پایان مراسم نیز برگزیدگان جشن خادمان ملی به شرح زیر معرفی و جوایزی را از مسئولان دریافت کردند.
افراد معرفی شده شامل غلامحسین ریاضی بخشایش پدر شهید و از بازنشستگان فعال صندوق بازنشستگی کشوری ، بهبود خیلی از جانبازان دفاع مقدس و از کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری ، حجت الاسلام و المسلمین مروتی، سید قمبر حیدر و خانم‌ها راضیه تجار و صدیقه زمانی همسر شهید عبدالرضا موسوی و موسس خیریه به نام بهار خرمشهر و مجید عبدالهی و احمد خضایی هستند. همچنین از حمید سبزواری شاعر انقلاب و محمدمهدی محمدیان معلم فداکار کردستانی نیز به همراه مسن ترین دانشجوی کشور در مقطع فوق لیسانس که 86 سال سن دارد تقدیر به عمل آمد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: صندوق ، بازنشستگی ، کشور ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار