امام جمعه دماوند گفت: امام جمعه دماوند با ذکر اینکه ایران اگر تعهدی بدهد به آن عمل می کند، اما نمی ‏داند مردم بزرگ کشور ما اهل باج دادن نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علاء الدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: بر همین اساس است که پس از سخنان مقتدرانه رئیس جمهور و مواضع قاطعانه فرمانده سپاه، جان کری بار دیگر تهدید کرد که از طریق نظامی به مقاصد خود می ‏رسیم.

وی ادامه داد: اجرای توافق نامه هسته ای و عمل به آن از سوی ایران، نشان دهنده صداقت و راست ‏گویی نظام اسلامی و دستگاه دیپلماسی کشور است.

علاء الدینی برخوردهای وزیر امور خارجه کشور آمریکا را نشان ‏دهنده این امر خواند و افزود: این کشور هنوز به آنچه در توافق ‏نامه آمده است، قانع نیست و می‏ خواهد باج‏ گیری کند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: انتظار ما از دستگاه دیپلماسی و دولت یازدهم، ضمن تقدیر از اقدامات مؤثرشان این است که در مرحله نخست به تقویت تیم مذاکره‏ کننده اهمیت ویژه ای بدهند.

وی، دومین انتظار خود را عدم تقویت روحیه خوش ‏بینی کذایی برشمرد و افزود: نباید طوری عمل کنیم که حس خوش بینی دروغین بین مردم ایجاد شود؛ بلکه باید سعی شود همچنان روحیه مقاومت مقابل دشمن را حفظ کنیم.

علاءالدینی ادامه داد: تأکید بر مطالبه ملت و کشور و پافشاری بر آن، آخرین خواسته ما از دستگاه دیپلماسی است و اینکه یادمان نرود که دشمن در مذاکره چیزی به ما نمی دهد، مگر اینکه خودمان از او بگیریمب/.


برچسب ها: ایرات ، تعهد ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.