"بهمن هاشمی" گفت:عشق که منبع درآمد و گذراندن زندگی در دوبله نمی‌شود.

"بهمن هاشمی" مدیر دوبلاژ سیما با اشاره به اصرار جوانان برای ورود به هنر دوبله در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: به عنوان کسی که بیش از 20 سال است که در دوبله فعالیت می‌کند به جرأت می‌گویم که روی کار هنری نباید سرمایه‌گذاری کرد.
 
وی افزود: علاقه‌مندان به دوبله، باید شغل دیگری را عنوان منبع درآمد داشته باشند و سپس در کنارش به سراغ کارهای هنری آیند.
 
هاشمی با اشاره به هزاران نفری که وارد هنر دوبله می‌شوند، اظهار داشت: از هزاران نفری که در فراخوان تست دوبله شرکت می‌کنند، شاید 10 نفر مورد تأئید قرار گیرند و آن هم زمان خواهد برد تا در این حرفه، تبحر پیدا کنند.
 
این مدیر دوبلاژ ابراز داشت: به دلیل خریداری فیلم‌های اندک و ظرفیت محدود واحد دوبلاژ سیما، این هنر برای عده‌ای درآمدزا نیست و نگاه به دوبله به عنوان یک شغل، اشتباه محض است.
 
هاشمی تصریح کرد: موقعیت دوبله ایران دیگر پذیرش چندصد نفر را ندارد و مثل این بوده که شما در یک سالن 100 نفره، 200 نفر را بخواهید جای دهید.
 
وی گفت: باید کار برای جوانانی که می‌خواهند همه وقت خود را در دوبله بگذراند، باشد. این مجری پیشکسوت سیما افزود: بسیار دیده می‌شود که با وجود فیلم‌های اندک، جوانان بیکار بوده و در سالنهای دوبلاژ قدم می‌زنند.
 
هاشمی خاطر نشان کرد: تنها عشق و علاقه نمی‌تواند، برای فردی درآمدی را تولید کنند و در حال حاضر باید علاقه‌مندان به هنر دوبله به آن به عنوان شغل دوم بنگرند.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار