موضوع زیارت فقط اختصاص به مشهد ندارد، یک موضوع ملی است که هنوز از سیاست های جدید آن مطلع نیستیم.


به گزارش خبرنگار باشگاه مشهد، معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب افزود: دولت هدف خودش را در مورد موضوع زیارت مشخص نکرده و ما همچنان منتظر سیاست های حمایتی آن هستیم.

مهدی برادران افزود: با مشخص شدن این مهم، باید وضعیت بافت مشهد وپروژه های بزرگ مانند انتقال فرودگاه که باعث ایجاد هزینه برای مسافران و آلودگی صوتی شده است نیز چاره ای اندیشید.

وی در خصوص ارایه بودجه شهرداری به مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا برای نخستین بار رویکرد شهرداری مشهد، ارایه بودجه جامع است که شامل بودجه خود شهرداری، سرمایه گذاری های شهر و سازمان های وابسته می شود.

برادران ادامه داد: دو هزارو502 میلیارد تومان بودجه نقد شهرداری، شامل درآمدهای نقدی و کمک های دولتی است که367 میلیارد تومان براساس مصوبات، کمک های دولت است وسه هزارو 489میلیارد تومان بودجه سرمایه گذاری ها و بودجه سازمان ها نیز 364 میلیارد تومان است که رقم کل آن 6 هزار وسیصدو63 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی همچنین آمار جمعیت مشهد را بر اساس آخرین سرشماری سال90 دومیلیون 807 هزار نفر خواند و گفت: بر این اساس سهم جمعیت ما از کل جمعیت کشور 4درصد است وشامل 815هزار و530 تا خانواردر مساحت 328کیلومتر مربع و با میانگین سنی 29ونیم می باشد./  

برچسب ها: موضوع ، زیارت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.