حیطه دفاع مقدس به عنوان یکی از عرصه‌ها و دوره‌های تاریخی کشورمان به گفته محسن پرویز، سخنگوی انجمن قلم ایران بخش توان ادبی ما را معطوف به خود کرده است.

محسن پرویز، سخنگوی انجمن قلم ایران در گفتگو با خبرنگار بخش ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود بخش اعظم توان ادبی کشورمان به حیطه دفاع مقدس، افزود: ادبیات ما در سال‌های پس از شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی رشد خوب و قابل توجهی داشته ودر حوزه‌های متعددی آثار خوبی هم تولید شده است.

وی گفت: ما در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد ایجاد یک سری ژانرها وانواع ادبی جدید بودیم که پیشتر از این اصلا شاهدش نبودیم.

به گفته پرویز، اتفاقات مثبت ادبیات در سال‌های پس از انقلاب بسیار زیاد بوده اما به نظر می‌رسد که ما در مورد انقلاب و موضوع آن آثار برجسته و قابل تامل کمی داریم.

سخنگوی انجمن قلم ایران اظهار داشت: فکر نمی‌کنم که مدیریت فرهنگی در حوزه کمیت آثار برجسته تدوین و منتشر شده در مورد انقلاب و موضوع آن نقش اساسی داشته باشد، ما بلافاصله بعد از شکوفایی انقلاب اسلامی بادفاع مقدس مواجه شدیم ودر حال حاضر که سال‌ها از اتمام جنگ تحمیلی گذشته به طور طبیعی رویکرد ما به سمت داستان انقلاب تقویت شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.