استاندار کردستان گفت:ماهیت مردمی بودن انقلاب اسلامی آن را به بی نظیر ترین انقلاب های جهان تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،زاهدی گفت:در طول تاریخ پر فراز و نشیب بشریت وقوع تحولات و رویدادهای تاثیر گذار موجب ایجاد تغییر اساسی در روند مسیر زندگی انسان های شده و تغییرات زیربنایی و گسترده ای را به همراه داشته  و بستر تغییر حکومت ها و نظام های گوناگون را فراهم کرده است.
وی افزود:در برخی از این حوادث تغییرات چشم گیری اجتماعی و اقتصادی به وقوع پیوسته که تحولات دوران رنسانس، انقلاب های روسیه، فرانسه و سایر انقلاب های ضد استعماری از جمله این انقلاب ها بشمار می روند.
استاندار کردستان اضافه کرد: اما نکته حائز اهمیت در این انقلاب ها حضور قشر خاصی از جامعه برای تحقق این انقلاب ها است که در حقیقت در بسیاری از موارد تنها به واسطه طیف اندکی از جامعه یا اقشار خاصی زمینه انقلاب فراهم شده که این شرایط در خصوص انقلاب اسلامی ایران کاملا متفاوت است.
زاهدی با بیان اینکه سرنگونی نظام ستم شاهی  از مهمترین رویدادهای قرن اخیر است گفت: در حقیقت مردم قهرمان ایران با هوشیاری و درایت خود و با پیروی از رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) برای همیشه بساط نظام ستم شاهی را از ایران برچیده و زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهیا کردند.
وی افزود:ظهور انقلاب اسلامی با همراهی احاد جامعه و اقشار مختلف مردم موجب ایجاد تحول اساسی به خصوص در مباحث اجتماعی شد و همه تفکرات و معادلات را تغییر داد.
انتهای پیام/
برچسب ها: استاندار ، تحول ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.