مانور تخلیه، پناه‌گیری و اسکان اضطراری در ساختمان شهرداری منطقه 9 برگزارشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همه کارکنان شاغل در ساختمان‌ مرکزی منطقه 9 با اعلان زنگ خطر کمتر از سه دقیقه درمعابر مجاور پناه‌گیری امن را تمرین کردند و رفتارهای حرفه‌ای عوامل اجرایی شهرداری در مدیریت بحران ارزیابی شد و همزمان نکات لازم براساس معیارهای استاندارد جهانی به کلیه کارکنان جهت ارتقای مهارتها از سوی کارشناسان اهل فن ارائه گردید.

عباس خسروی دبیر ستاد مدیریت بحران با تاکید بر ضرورت آشنایی کارکنان با رفتار حرفه‌ای در وقوع زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه گفت: اهداف این مانور در اولویت اول تامین سلامتی کارکنان مستقر دراین ساختمان جهت بکارگیری در مراحل مختلف مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: در این مانور سازمانهای همکار خدمات رسان شامل ادارات آب، برق، گاز و نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، بیمارستان شهید شریعت رضوی مرکز بهداشت غرب، پایگاه بسیج سیدالشهدا به منظور پیشگیری از آسیب‌های جانی و کاهش خسارتهای مالی از جمله تجهیزات سازه‌ای و غیرسازه‌ای حضور داشتند.

خسروی تصریح کرد: دستاوردهای مهم دیگر برگزاری این مانور خود ارزیابی از کارکنان شهرداری در راستای اعمال مدیریت رفتاری مناسب به هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه و سپس مشارکتهای حرفه‌ای در عملیات امداد و نجات برای سایر حادثه دیدگان است.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 در پایان خاطرنشان کرد: در این مانور تمام حاضرین از مسیرهای اطمینان عبور از بحران که قبلا آموزشهای لازم را فراگرفته بودند اقدام به تخلیه ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 9 کردند./
انتهای پیام/

برچسب ها: معابر ، زنگ خطر ، مهارتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار