با توجه به بارش شديد برف و ايجاد اختلال در شبكه برقرساني برخي از نقاط استان هاي شمالي ،مهندس حائري مديرعامل توانير از روز گذشته در غرب مازندران مستقر شده و نظارت برفعاليت ها و رفع مشكلات را درحال انجام دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري توانير، گزارش ها حاكي از آن است كه در استان گيلان مشكلات برقرساني برطرف شده است اما گروه هاي عملياتي همچنان در آمادگي كامل جهت رفع مشكلات در كوتاه ترين زمان ممكن هستند.

اين درحالي است كه همزمان با بارش شديد برف، گروه هاي عملياتي از شش استان وشركت هاي توزيع برق نيز در منطقه غرب مازندران مستقر شده اند.

برپايه اين گزارش درچند سال گذشته اين سنگين ترين بارش برف دراستان هاي گيلان و مازندران بوده كه باعث شكستگي شاخه ها و قطعي شبكه هاي توزيع شده است.

همچنين براساس گزارش هاي رسيده از غرب مازندران بارش شديد برف كه همچنان نيز ادامه دارد، باعث ايجاد اختلال در بخش هايي از رامسر، تنكابن و مناطق حومه شده است.

با اين حال گروه هاي عملياتي همزمان با بازگشايي راه هاي دسترسي، به سرعت اقدام به رفع مشكلات موجود وانجام تعميرات و برق رساني مي نمايند.

با توجه به لزوم نظارت مستقيم، مديرعامل توانير نيز از روز گذشته در منطقه غرب مازندران حضور يافته و تمامي امكانات منطقه واستان هاي همجوار براي رفع بحران بسيج شده اند.

همچنين گروه هاي عملياتي از شركت هاي توزيع نيروي برق تهران بزرگ، نواحي استان تهران، سمنان، گيلان، مازندران و البرز نيز براي كمك به شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران در اين منطقه حضور دارند.

برپايه اين گزارش مهمترين مشكل در اين زمينه ادامه بارش برف و نبودن راه دسترسي است و گروه هاي عملياتي همزمان با بازگشايي راه ها توسط گروه هاي راهداري و ورود به مناطق مختلف نسبت به رفع مشكلات اقدام مي كنند.

برچسب ها: برق ، برف ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار