رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، روحانیت را تضمین کننده اسلامیت نظام دانسته و گفت: روحانیت مروجین دین خدا هستند و باید آنها را در انجام ماموریت های الهی یاری کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، در دیدار حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که روحانیت عقبه و تضمین کننده اسلامیت نظام است، اظهار داشت: شبکه گسترده تبلیغ دینی، موجب تقویت بنیان های دینی مردم بوده است .

وی با بیان این که روحانیون برای آن که بتوانند پاسخگوی مطالبات مردم و نظام باشند، نیازمند دوبال نرم افزاری و سخت افزاری هستند، گفت: جذب،آموزش، تبلیغ جنبه های نرم افزاری و حمایت، تامین زیر ساخت ها و خدمات بهداشت، درمان بال سخت افزاری است.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که اگر دوبال نرم افزاری و سخت افزاری نباشد، حوزه نمی تواند به اهداف خود برسد، ادامه داد: قرارگرفتن دو قطب نرم افزاری و سخت افزاری در کنار هم، موجب پیشرقت و ارتقا کمی و کیفی و رسیدن به اهداف عالی حوزه می شود.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز خدمات حوزه، 22سال پیش با فرمان مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون، ابراز داشت: خدمات ارائه شده در این مرکز به صورت هدفمند می باشد؛ به طوری که روحانیت مروجین دین خدا هستند و باید آنها را در انجام ماموریت های الهی یاری کرد، لذا ارائه خدمات توسط این مرکز در راستای موفقیت روحانیت می باشد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، توجه به خدمات عاطفی را ضروری دانسته و افزود: دیدار با روحانیون پیشکسوت و تجلیل از خانواده های آنان لازم است .

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پایان با بیان این که از طلاب برتر تقدیر می شود، گفت: طلابی که دارای امتیاز های تحصیلی باشند، مورد تشویق مرکز خدمات قرار می گیرند./


برچسب ها: قم ، روحانیت ، تضمین ، اسلامیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.