درصورت حل نشدن مشکلات مردم آسیب دیده نوشهر با بحران جدی مواجه می شوند

بگزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری،فرماندار نوشهر درجلسه ستادبحران این شهرستان گفت:آب و برق و راه ارتباطی بخشی از روستاهای بخش مرکزی نوشهر قطع و تاکنون رفع نشده است .

قمی اویلی ضمن تشریح میزان آسیب ناشی از بارش شدید برف در نوشهر از عملکرد غیر شفاف برخی از مدیران کل دستگاههای مسوول گلایه کرد و اظهار داشت : برق حدود 40 هزار نفر از مشترکان بخش مرکزی مدت سه روز است که قطع شده و در خاموشی به سر می برند و در صورت حل نشدن این مشکل دچار بحران می‌شویم.

قمی با تأکید بر تسریع در روند عملیات امدادرسانی به مردم این بخش اظهار داشت: در تمام شهرستان نوشهر شامل بخش های مرکزی و کجور تاکنون حدود 100 تا 120 سانتی‌متر برف بر زمین نشسته که طی ده سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 10 نفردامدار از اهالی روستای نجارده پس از بارش برف شدید برف به ناچار در ارتفاعات باقی‌ مانده و امداد گران برای نجات جانشان اقدام کردند.

وی گفت:درحال حاضر نیروهای امدادی وخدمات رسان مانند هلال احمر،راهداری، شهرداری به کمک نیروهای نظامی وانتظامی مشغول بازگشایی معابراصلی حوزه شهری و راههای ارتباطی روستاههای بخش مرکزی هستند./ش

برچسب ها: بحران ، مشکلات ، نوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.