برای حفظ سلامتی خود با تمرینات فیزیکی و پیاده روی منظم می‌توانید به جنگ با بیماری‌ها بروید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به تاثیرات مخرب "رفتار‌های پرخاشگرانه" برای خروج از بن بست و عصبانیت روش‌‌هایی مانند تنفس عمیق و پیاده روی و نوشیدن آب باعث از بین بردن استرس‌تان می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند افسردگی به ویژه در خانم‌ها از شایع ترین مشکلات بعد از ازدواج محسوب می‌شود که به دلیل اختلال در هور مون‌ها بهترین راهکار برای از بین بردن آن پیاده روی و ورزش کردن است.

زوج‌های جوان باید بدانند اگر می‌خواهند همواره هوش و ذهن خود را پویا نگه دارند و بتوانند در زندگی خود موفق شوند، نباید از ورزش کردن غافل شوند. زیرا ورزش و پیاده روی باعث "بازسازی شخصیت" شما و از بین بردن نشانه‌های روانی و روحی و افزایش هورمون می‌شود و روابط شما با همسرتان را روز به روز عاطفی تر و احساسی‌تر می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۶:۲۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام..من دختر فوق العاده صبوري بودم.اما بعداز ازدواج كم حوصله شدم چون فكرم مشغول مشكلات زندگيمه اما شوهرم دوس داره مثه اوايل اشناييمون رمانتيك باشم بقولا..
اصلا حوصله سوالاش ندارم.حتي بنظرم رمانتيك بودن مال دوران مجردي و نامزديه..واقعا نميدونم چرا اينجور شدم هرچيم گشتم دنبال مشاور خوب پيدا نكردم.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
کدام ورزشها براسلامتی از جایگاه بهتری برخوردار است
آخرین اخبار