یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد هر فردی بیش از 8 درصد از مهارتهای کنترل عصبانیت را از والدین می آموزد از این رو والدین نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ خیلی از افراد به ویژه آقایان در هنگام عصبانیت و شنیدن حرفی که با معیارهایشان مطابقت ندارد سریع از کوره در می روند و روابط خود با دیگران را در معرض خطر قرار می دهند.

بررسی ها نشان می دهند، افرادی که هنگام عصبانیت قادر نیستند خود را کنترل و بدترین رفتارها را بروز می دهند طول عمرشان 10 سال کمتر از کسانی است که افرادی آرام هستند.

نتایج مطالعات نشان می دهد، هنگام عصبانیت باید خود را توجیه کنید و با تجسم آرامش، ذهنتان را نجات دهید زیرا بر طبق آخرین نتایج محققان زنان و مردانی که هنگام عصبانیت نمی توانند خود را آرام کنند از "سیستم ایمنی" ضعیف تری برخوردار  هستند و "آلزایمر" و فراموشی بعد از سنین 4 سالگی در آنها  خود را نشان می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
همدلی
۱۲:۵۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
سلام و روزبخیر به همگی دوستان.
اگر سوال روانشناسی دارید یا در موردی مشورت میخواید میتونید سوال خودتون رو به hamdeli95@gmail.com بفرستید تا در اولین فرصت (کمتر از یکساعت) جوابتون رو دریافت کنید. با من در ارتباط باشید[لبخند]
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
تشکر با بت این مطلب، من خودمم گاهی زود از کوره در میرم و عصبانی میشم. شما بالا نوشتین آلزایمر بعد از 4 سالگی خودشو نشون میده یعنی اینقد زود؟ شاید منظورتون چهل سالگی باشه؟
آخرین اخبار