وزیر امور خارجه لبنان گفت لبنان به عنوان کشور در بحران سوریه دخالت نمی کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا)  ؛ عدنان منصور شنبه در گفتگوی رادیویی گفت : در عرصه سیاسی لبنان برخی می خواهند دولت خط مشی دیگری اتخاذ کند. ما به سیاست دور نگه داشتن خود از رویدادهای سوریه اهتمام ورزیده‌ایم. برخی کشورهای خارجی دور از سوریه علیه این کشور موضع گیری کرده‌اند اما این موضوع بر لبنان تأثیری نخواهد داشت . لبنان که به سوریه نزدیک است نمی تواند این موضع را در قبال دمشق داشته باشد، به ویژه آنکه ارتباط اجتماعی ، امنیتی و اقتصادی لبنان با کشورهای جهان از طریق سوریه صورت می گیرد.

منصور بر پایبندی خود به بیانیه بعبدا ( کاخ ریاست جمهوری لبنان) و بیانیه هیئت وزیران این کشور تأکید کرد و گفت:« هدف نهایی آن است که نمی خواهیم لبنان به بحران کنونی در سوریه سوق داده شود. ما از ابتدا با مداخله در بحران سوریه مخالفت کرده‌ایم.

علی عبد الکریم سفیر سوریه در لبنان نیز دیروز در دیدار با منصور در بیروت درباره خطر گروههای تروریستی و طرحهای اسرائیل علیه سوریه و لبنان هشدار داد و گفت : امیدواریم لبنان وضع خودش و ساختار داخلی اش را مستحکم کند و ارتش و مقاومت و همه نیروهای مردمی همکاری کنند.


انتهای پیام / 
برچسب ها: لبنان ، سوریه ، دخالت ، منصور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار