نمایش "تردید نکن هوراشیو" به نویسندگی "سعید هاشمی‌پور" و به کارگردانی "عباس اقسامی" از دوشنبه 14 بهمن در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایش «تردید نکن هوراشیو» که در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر به اجرا در آمده بود، با طراحی صحنه مینی مال و انتزاعی به شکل سه سویه روی صحنه می‌رود. از بازیگران این نمایش می توان به «مهران نائل»، «علی تقی‌زاده»، «مهدی حاجیان»، «مهدی شاه پیری» و «بهناز نادری» اشاره کرد.
 
از دیگر عوامل این نمایش می توان به «فرهاد خوشه» دستیار کارگردان، «بهناز نیکخواه» منشی صحنه، «سعید بیات» مدیر صحنه، «رضا مهدی‌زاده» طراحی صحنه، «لیلا ابراهیمی» و «سپیده ابراهیمی مهر» عکاس، «امیر پاسنگی» مدیر روابط عمومی و «سمیه جودی» مدیر تبلیغات اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند همه روزه از 14 بهمن ساعت 18:30 به تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.
 
علاقمندان برای خرید بلیط می توانند به آدرس www. theaternet. com/ticket و www. tiwall. com  مراجعه و یا برای رزرو تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۶۷۹۱۷۱۶۹ و ۰۹۳۵۲۶۲۶۱۰۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار