رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از آغاز برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با برگزاری مراسم ویژه‌ای در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نصرت‌الله لطفی ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر یادآور روزهای پیروزی انقلاب و سرنگونی نظام شاهنشاهی است و همه ما وظیفه داریم که به نوبه خود در بزرگداشت این ایام بکوشیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی اجرای ده‌ها برنامه و مراسم در ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر با اجرای مراسم ویژه صبح امروز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اجرای سرود یک‌هزار و 357 نفر از دانش‌آموزان در حرم مطهر عنوان کرد: پس از این مراسم شرکت کنندگان به سمت بیت امام راحل در قم رفته و بیت ایشان را گلباران می‌کنند.

وی افتتاح 150 نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های روز نخست دهه فجر دانست و ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با عنوان فجرآفرینان در مساجد مختلف شهر برگزار می‌شود.

لطفی به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن در بیت امام راحل، مانور موتورسواران در سطح شهر و برگزاری جشن‌های انقلاب در مساجد مهم شهر با حضور سخنرانان کشوری را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست./ش ک

برچسب ها: قم ، برگزاری ، مراسم ، دهه ، فجرحرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.